اودین odyn
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

اودین odyn
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (657)

 

اودین (Odyn) یکی از مخلوقات تایتانی بود که توسط پانتئون ساخته شد و برای هدایت ارتش تایتانها به قدرت آمانتول آغشته شد. او به همراه تیر با مخربترین ارباب عنصری یعنی راگناروس مبارزه کرد و آنان با همدیگر توانستند ارباب آتش را شکست دهند. بعد از شکست خدایان، اودین بخاطر قدرت رهبری بالا، عزم قوی و شجاعت خود لقب کارگذار اعظم (Prime designate) که وظیفه رهبری مابقی مخلوقات تایتانی بود را بدست آورد. برای شروع او به دیگر مخلوقات دستور داد تا در ساخت کوره ی اراده و کوره ی تکوین به آرکیداس و میمیرون کمک کنند، همچنین او برای نگهبانی و دیدبانی از اولدوآر و زندان یاگ ساران نیز انتخاب شد. او شیپور گالار(Gjallarhorn) را به هایمدال بخشید که هر وقت در آن دمیده شود تمامی دیدبانان موظفند تا به آن پاسخ دهند. زمانی که مابقی دیدبانان تصمیم گرفتند تا از پانتئون بخواهند بخاطر نبرد قهرمانانه ی اژدهاییان در مقابل گالاکروند به آنان قدرت دهند، اودین شدیدا مخالفت کرد.

با این باور که فقط مخلوقات تایتانی برای دفاع از ازراث قابل اعتماد هستند. اما با وجود اعتراضات او اژدهاییان برای سیمایی انتخاب شدند و به قدرت رسیدند، بنابرین اودین بخشی از اولدوآر را به آسمان فرستاد و تالارهای شجاعت(Halls of Valor) را ساخت. او به وریکولها گفت: آنانی که در نبرد قهرمانانه و با شرافتی در نبرد داشته باشند با بدنی جاودانه و قدرت طوفان احیا خواهند شد. اودین نام ارتشش را والاجار(Valarjar) نامید که در نظر او مدافعان بهتری نسبت به اژدهاییان خواهند بود. برای بازیابی ارواح کشته شدگان، اودین از وریکولها خواست تا برای والکیر شدن داوطلب شوند، اما وریکولها اعلام نارضایتی کردند. مخلوق تایتانی هلیا تلاش کرد تا با اودین صحبت کند و او را از اینکار منصرف کند، در عوض اودین، هلیا را برخلاف میلش به اولین والکیر تبدیل کرد وبه او دستور داد تا وظیفه اش را انجام دهد. هلیا برای هزاران سال با خشم و نفرت به اودین خدمت کرد،

تا اینکه لوکن که توسط یاگ ساران فاسد شده بود او را قانع کرد که در مقابل اودین بایستد. هلیا با همان جادویی که اربابان عنصری و عنصری هایشان را در سطح عنصری مهرو موم کرده بود استفاده کرد تا اودین و والاجارش را برای همیشه در تالارهای شجاعت زندانی کند. سپس هلیا تصمیم گرفت تا روح وریکولهایی که از دیدگاه اودین نالایق بودند را به هلهیم(Helheim) ببرد و ارتش خودش را بسازد. اودین که حالا فقط به شکل یک وریکول می توانست از تالارهایش خارج شود ائیر(Eyir) را جایگزین هلیا کرد و او را رهبر والکیرهایی کرد که به او وفادار ماندند و همراه با هلیا به او خیانت نکردند و این در حالی بود که لوکن لقب کارگذار اعظم را از اودین دزدید و خودش کنترل کامل مخلوقات تایتانی را به بدست گرفت.

بعد از گذشت هزاران سال اودین همچنان در تالارهایش زندانی بود، تا اینکه یکی از والکیر هایش یک جنگجوی غیر وریکول را از مرگ نجات داد. این جنگجو برخلاف اودین و ارتشش میتوانست از تالارهای شجاعت خارج شود. از طریق این جنگجو، اودین متوجه شد که هلیا والاجار هایش را تبدیل به کوالدیر(Kvaldir) میکند. بنابرین اودین تصمیمش را گرفت و پس از یک امتحان نهایی قهرمان جدیدش را به همراه افرادش به هلهیم فرستاد تا به هلیا و کارهایش پایان دهد. بعد از کشته شدن هلیا اودین از زندانش آزاد شدو تصمیم به بازگشت به اولدوآر گرفت تا پس از گذشت هزاران سال دوستانش را ملاقات کند.

منبع : گروه کالیمدور



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: